zondag 20 november 2011

Body language

Je hebt niet altijd woorden nodig om een boodschap over te brengen. Zo is het bij de communicatie van emoties voornamelijk je lichaam dat spreekt. Je geeft er signalen mee af, bewust, maar vaak ook onbewust. En door dat laatste wordt dat wat je lichaamstaal aangeeft ook vaak geloofwaardiger gevonden dan de boodschap die voortkomt uit je woorden. Een belangrijke vorm van communicatie dus, en voor mij als aankomend communicatieprofessional iets interessants om me in te verdiepen en dit met jou te delen!

Maar wie is deze communicatieprofessional in spe dan, die jou lees- en kijkvoer gaat geven met betrekking tot lichaamstaal? Ik ben Iris, 19 lentes jong en derdejaarsstudent aan Fontys Hogeschool Communicatie. Je kunt mij omschrijven als gedreven, spontaan en enthousiast. Ik ben een echt gezelligheidsmens en doe graag leuke dingen met vriendinnen. Verder hou ik ervan om creatief en sportief bezig te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten